change your life with us
Orar

Saptamana 20-24.01 este pentru Pilates!
Va asteptam cu drag, Luni, Miercuri si Vineri incepand cu ora 19:30!

antrenori
Testimoniale

In curand...

Ultimele postari

De ce sunt esențiale uleiurile și grăsimile, chiar și atunci când eşti la dietă

Adesea oamenii cred că, pentru a pierde în greutate, trebuie să elimine complet grăsimile din dietă. Nu este deloc așa. Cu toate că uleiurile și grăsimile asigură un aport ridicat de energie, ele sunt esențiale pentru viață, întreținând multe dintre funcțiile vitale ale organismului. O dietă lipsită total de grăsimi poate fi chiar dăunătoare. Mai […]

0 comments

Consuma bauturile potrivite

Consumul de lichide este important, deoarece corpul tău are nevoie de hidratare în permanență. Prin urmare, trebuie să îţi stabileşti ca obiectiv să bei cel puțin un litru şi jumătate de lichide pe zi.

0 comments

Slabeste sanatos respectand cele trei mese

Experţii recomandă să te limitezi la trei mese pe zi. Există trei motive pentru a face acest lucru: 1. Economiseşti energie atunci când nu consumi nenumărate gustări. 2. Te vei simţi productiv(ă) mai mult timp. 3. Persoanele care se limitează la trei mese slăbesc mai uşor.

0 comments

Masa în oraș: cum să procedezi la petreceri şi evenimente

Una dintre micile bucurii ale vieţii este participarea la evenimente speciale, precum nunţi, aniversări, petreceri cu ocazia sărbătorilor şi alte festivităţi care implică o reuniune sau un banchet. Este de aşteptat ca aceste ocazii să aibă ca piesă centrală un meniu extravagant, menit să impresioneze şi să răsfeţe invitaţii.

0 comments

Argumente pentru un stil de viață activ

Legătura dintre consumul unui număr prea mare de calorii și kilogramele în plus este una evidentă. Dar este acest lucru suficient pentru a te convinge să apelezi mai des la instructorii de fitness în viitor?

0 comments
[/su_posts]
Cateva dintre tehnicile si stilurile practicate sunt:

STEP AEROBIC ( BODY STEP) TEHNICA PILATES FITBALL FLEXI-BAR

ORAR – Grup Scolar de Constructii si Protectia Mediului

Luni Marti Miercuri Joi Vineri
1930-2030 Pilates/Step Aerobic Pilates/Step Aerobic Pilates/Step Aerobic

STEP AEROBIC ( BODY STEP)

este o noutate a anilor 90 si reprezinta un tip de LIA deoarece necesita un nivel ridicat de coordonare si dezvolta aceleasi functii la acelasi tip de efort. Activitatea consta in urcari si coborari in pas de mers normal, cu intoarceri sau de sarituri, a unei platforme de inaltime reglabila in functie de nivelul si obiectivul fiecaruia. Este apreciat pentru lucrul muschilor fesieri, ai coapselor, soldurilor si taliei, dar si pentru placerea unei coordonari gestuale accesibila tuturor.

Step aerobicul este similar cu stilul dansant aerobic cu exceptia faptului ca slabirea corpului este datorata lucrului cu stepul (bancuta). Exerctiile sunt grupate in combinatii ce prezinta ridicari, intoarceri, sarituri repetate terminand cu o sectiune exploziva si foarte provocatoare. Step-ul permite dezvoltarea grupelor musculare si determina reducerea stratului de grasime intr-un ritm mai rapid (cu 30%) decat intr-un curs traditional.

Ce este step-aerobic?

Primele antrenamente de step aerobic au fost create in urma cu 25 de ani, dar inca este unul din cele mai populate stiluri de antrenament. Practic, este un “upgrade” al aerobicului clasic, prin folosirea stepului si a altor accesorii menite sa creasca intensitatea: greutati pentru glezna, gantere mici, combinatii de pasi de dans cu kick-uri preluate din artele martiale. Un stil de aerobic care presupune urcarea si coborarea de pe un postament, miscarea fiind asemanatoare urcarii unor trepte.

Ce echipament este necesar?

Alegeti in general imbracamintea din bumbac, sau bumbac cu elastan. Vizitati magazinele de specialitate unde oferta este foarte variata. Incaltamintea trebuie sa fie comoda, cu talpa cat mai flexibila.

Ce obtii practicand step-aerobic?

Tonus crescut pentru picioare si fese, tonus imbunatatit al bratelor si spatelui si rezistenta. Slabirea este accelerata, la fel ca si imbunatatirea aspectului general al corpului: picioare ferme, cu muschi definiti si alungiti, fese bombate si abdomen plat. Tehnicile noi aduc in plus elemenete de forta pentru brate si spate, iar exercitiile pentru abdomen pe step duc acest gen de clasa la un nivel deosebit. Stepul ajuta in mod special la tonifierea coapselor si a feselor. In acelasi timp ajuta la arderea grasimilor corporale printr-un ritm cardiac crescut.

Prin ce difera de exercitiile aerobice clasice?

Folosirea step-ului a adus un nou nivel de dificultate, in prima etapa a dezvoltarii acestui gen de antrenamente. O data cu trecerea timpului, s-a pus mai mult accent pe siguranta practicantilor. Exercitiile au devenit mai sigure pentru genunchi si spate, in timp ce pasii au devenit mai interesanti si mai solicitanti. Noile stiluri au adus si exercitii de forta si coordonare pentru trenul superior dar si elemente de mobilitate si echilibru pe step.

Ce stiluri de antrenamente pe step exista?

Antrenamentul clasic pune accent in mod special pe picioare si fese. Noile tehnici au adus si exercitii pentru brate, umeri si spate, in combinatie cu exercitiile pentru picioare. Aceasta noua conceptie a antrenamentului a popularizat metoda, pana la nivelul la care s-au creat certificari internationale pentru step aerobic si standarde de siguranta pentru aceasta metoda.

Cum se desfasoara ora de step? in general ora incepe cu o usoara incalzire a musculaturii si a articulatiilor prin stretching si miscari pregatitoare pentru efortul ce va urma. Partea activa a orei presupune efectuarea unor miscari ritmate ce simuleaza urcatul unor trepte, insotite de miscari ale bratelor avand ca rezultat, tonifierea musculaturii si marirea frecventei cardiace. Se pot folosi pentru un efort mai intens, gantere(pentru brate) si saculeti de nisip pentru picioare.

  sus

TEHNICA PILATES

Dupa aerobic si fitness, mai nou la moda iniintreaga lume este tehnica Pilates. Un amestec de yoga, dans si gimnastica care tonifica corpul in intregime si ii confera suplete. Exercitiile Pilates vizeaza ameliorarea randamentului muscular, dar si spiritul. Tehnica contine circa 500 de exercitii specifice, care sunt cuplate cu exercitii de respiratie, fiind o metoda – in primul rand – de recuperare fizica si psihica, dar si de obtinere a siluetei dorite. Trebuie stiut ca Pilates abordeaza un tip de miscare soft, fiind recomandabil si persoanelor care nu fac fata unor exercitii ce presupun o rezistenta a organismului mai mare,. Metoda exista de zeci de ani si poarta numele celui care a creat-o – Joseph Pilates, un german emigrat in Statele Unite la inceputul secolului trecut. Tehnica Pilates contine atat exercitii ce se executa la sol, cat si elemente ce presupun folosirea unor obiecte, cum ar fi mingiute, bare, benzi elastice, gantere – pe care le gasiti in salile de aerobic si in magazinele de specialitate. Pilates este o tehnica de tip stretching, ce are ca obiectiv crearea unui echilibru in intreg corpul, axandu-se pe toate grupele de muschi: abdomen, bazin, posteriori, brate, spate, picioare etc. Postura, intinderea corpului si respiratia bine executata constituie elementele de baza ale tehnicii. Ca rezultat se va observa o ameliorare a rezistentei fizice, suplete, o mai buna coordonare.

In lumea fitness-ului, Joseph Pilates a fost o figura revolutionara. El a dezvoltat un sistem de antrenament al corpului si al mintii cu peste 80 de ani in urma. Exercitiile atat de cunoscute pentru lumea timpului nostru imbina metode traditionale caracteristice atat Occidentului, cat si Orientului. Metoda Pilates reprezinta o experienta completa trup-minte, ce poate fi integrata cu cea mai mare usurinta in programele noastre agitate.

Cine a fost Pilates? In timpul tineretii, Pilates a fost preocupat de fitness atat pentru a-si imbunatati aspectul fizic, cat si ca forma de intarire a sistemului imunitar. Pe masura ce a imbatranit, el a devenit un expert in gimnastica, box, ciclism, fiind de asemenea un practicat versat al exercitiilor de karate si yoga. Autodidact, el a ajuns sa creeze un set intreg de activitati care combina mentalitatea orientala cu aceea occidentala – gimnastica si yoga, exercitii pentru trup si psihic – ce urmaresc intarirea organismului si relaxarea mintii. De obicei, cand majoritatea celor care decid ca este cazul sa inceapa un program de exercitii se uita la ei cu dezgust si spun “Trebuie sa scap de niste kilograme” sau “Trebuie sa-mi intaresc musculatura”. Urmarea? Se duc la o sala de aerobic, fac niste exercitii, ridica niste greutati si incep sa fie mai atenti asupra mesei de seara. Dupa o perioada, exercitiile devin plictisitoare si, pentru ca rezultatele intarzie sa se arate, multi renunta. Exercitiile ajung in timp sa devina o datorie, o responsabilitate generatoare de stres, ce se cere indeplinita.

Ce reprezinta metoda de antrenament Pilates? Metoda de antrenament Pilates este complet diferita. Exercitiile te pun sa te concentrezi asupra a ceea ce faci. Aceasta forma de concentrare fizica intensa este cunoscuta sub numele de conexiunea minte-trup. Cu fiecare miscare sau exercitiu efectuat, creierul ne ofera puterea de concentrare si nu trupul; corpul este incapabil sa actioneze cu agerime si pricepere intr-o situatie neprevazuta. Insecuritatea si gandurile controleaza cu adevarat, de fapt, limitele noastre fizice si nivelul de performanta.

  sus

FIT-BALL FLEXI-BAR

Antrenamentele cu FLEXI-BAR au scopul de a consolida tesutul muscular profund intr-un mod foarte simplu. Prin vibratiile create de miscarea swinging a FLEXI-BAR-ului se obtine un raspuns unic fizic profund in interiorul corpului: o contractie reflexiva a muschilor de baza, ceva ce nu poate fi realizat in mod constient. Astfel, in timp ce miscarile oscilante ale FLEXI-BAR-ului sunt executate in mod activ, musculatura de baza a corpului se tonifica, prin determinarea reactiei proprii a corpului la vibratii. Atingerea unui anumit numar de oscilatii pe minut nu numai ca va rezulta o rezistenta mai mare la antrenamentul cardio dar va creste metabolismul si ritmul cardiac. Datorita capacitatii sale de a implica musculatura profunda a spatelui, este de asemenea folosit de catre terapeuti in exercitiile fizice pentru ameliorarea durerilor de spate sau alte probleme asemanatoare.

Avantaje:

– Creste distanta dintre vertebre, ceea ce ofera mai mult spatiu pentru nervii spinali. Nervii spinali comprimati sunt cele mai frecvente cauze de durere – la nivelul coloanei vertebrale cervicale, coloanei vertebrale toracice sau coloanei vertebrale lombare. Durerile de umar, de cot sau dureri de maini pot fi adesea gasite ca avand originea la nivelul coloanei vertebrale;

– Tonifica muschii abdominali transversali, care sunt responsabili pentru o talie bine reliefata;

– O metoda ideala de tonifiere a muschilor pelvieni, care imbunatatesc postura si contracareaza incontinenta urinara. De asemenea, antrenamentele cu FLEXI-BAR sunt ideale pentru a tonifia musculatura pelviana dupa o sarcina;

– Cu miscarile sale unice tridimensionale, FLEXI-BAR este un mod ideal de a activa reteaua globala a tesutului conjunctiv. Acest lucru creeaza un efect de strângere si consolidarea in toate straturile corpului;

– Creste metabolismul general, care la rândul sau stimuleaza arderea grasimilor si mareste rata metabolismului bazal;

– Uniformizeaza dezechilibre musculare, care pot atenua multe forme de artrita si dureri de spate;

– Imbunatateste capacitatea de concentrare.

STRETCHING, in limba romana, acest cuvant englezesc se traduce prin „intindere“, insa a capatat in sport o semnificatie mai larga, aceea de complex de exercitii de intindere, cu capacitatea de a imbunatati flexibilitatea si mobilitatea organismului. Poate fi integrata ca parte a etapei de incalzire inaintea unui antrenament sau a etapei de revenire dupa efort, indiferent de sportul practicat. Mai presus de acestea, stretching-ul poate fi considerat o metoda de antrenament ca atare, mai ales de catre cei care urmaresc sa obtina un grad ridicat de flexibilitate. Exercitiile de stretching sunt excelente si pentru cei care doresc sa isi mareasca masa musculara. Chiar in lipsa antrenamentelor cu greutati, stretching-ul are capacitatea de a mentine forta si masa musculara la un nivel acceptabil, iar pentru cei ce se antreneaza, exercitiile de intindere sunt recomandate fiindca amelioreaza mobilitatea, previn accidentarile, reduc intensitatea febrei musculare si grabesc recuperarea, toate acestea insemnand pana la urma cresterea performantei generale si implicit a masei musculare. Stretching-ul cuprinde toata gama de exercitii de intindere a muschilor, ligamentelor si tendoanelor. Stretching-ul duce la suplete, mobilitate, voiosie, usurinta in miscari dezlegand corpul de blocaje fizice si psihice.

Dupa cum se pate observa, exista o multitudine de modalitati de a practica gimnastica aerobica la ora actuala. Important este sa alegem acea varianta care sa se potriveasca nivelului presonal de pregatire si dispozitia catre efortul fizic. Activitatea de fitness-aerobic este una tot mai cautata si preferata de persoanele care au introdus in stilul lor de viata exercitiul fizic.

Va asteptam cu drag!

  sus