change your life with us
Orar

Saptamana 20-24.01 este pentru Pilates!
Va asteptam cu drag, Luni, Miercuri si Vineri incepand cu ora 19:30!

antrenori
Testimoniale

In curand...

Ultimele postari

De ce sunt esențiale uleiurile și grăsimile, chiar și atunci când eşti la dietă

Adesea oamenii cred că, pentru a pierde în greutate, trebuie să elimine complet grăsimile din dietă. Nu este deloc așa. Cu toate că uleiurile și grăsimile asigură un aport ridicat de energie, ele sunt esențiale pentru viață, întreținând multe dintre funcțiile vitale ale organismului. O dietă lipsită total de grăsimi poate fi chiar dăunătoare. Mai […]

0 comments

Consuma bauturile potrivite

Consumul de lichide este important, deoarece corpul tău are nevoie de hidratare în permanență. Prin urmare, trebuie să îţi stabileşti ca obiectiv să bei cel puțin un litru şi jumătate de lichide pe zi. Related

0 comments

Slabeste sanatos respectand cele trei mese

Experţii recomandă să te limitezi la trei mese pe zi. Există trei motive pentru a face acest lucru: 1. Economiseşti energie atunci când nu consumi nenumărate gustări. 2. Te vei simţi productiv(ă) mai mult timp. 3. Persoanele care se limitează la trei mese slăbesc mai uşor. Related

0 comments

Masa în oraș: cum să procedezi la petreceri şi evenimente

Una dintre micile bucurii ale vieţii este participarea la evenimente speciale, precum nunţi, aniversări, petreceri cu ocazia sărbătorilor şi alte festivităţi care implică o reuniune sau un banchet. Este de aşteptat ca aceste ocazii să aibă ca piesă centrală un meniu extravagant, menit să impresioneze şi să răsfeţe invitaţii. Related

0 comments

Argumente pentru un stil de viață activ

Legătura dintre consumul unui număr prea mare de calorii și kilogramele în plus este una evidentă. Dar este acest lucru suficient pentru a te convinge să apelezi mai des la instructorii de fitness în viitor? Related

0 comments
[/su_posts]

Slabeste sanatos respectand cele trei mese

respecta cele 3 mese

Respecta cele 3 mese

Experţii recomandă să te limitezi la trei mese pe zi. Există trei motive pentru a face acest lucru:

1. Economiseşti energie atunci când nu consumi nenumărate gustări.

2. Te vei simţi productiv(ă) mai mult timp.

3. Persoanele care se limitează la trei mese slăbesc mai uşor.

Bineînţeles că poţi slăbi şi dacă mănânci patru sau cinci mese pe zi, dar vei avea rezultate mai bune în pierderea greutății dacă respecţi recomandarea de trei mese pe zi. Motivele enunțate sunt strâns legate de acțiunea metabolismului.

Ce se întâmplă în organism după o masă?

Alimentele consumate sunt descompuse în proteine, grăsimi, carbohidraţi şi micronutrienţi. Substanțele nutritive sunt transportate în celulele corpului prin sânge. Pentru a-și face efectul, acestea trebuie preluate de către celule.

Cea mai importantă substanţă în cadrul acestui proces este insulina. Insulina asigură stocarea glucidelor şi a grăsimilor în celule. În acelaşi timp, insulina reglează cantitatea de glucide din sânge – glicemia – pentru ca aceasta să rămână în parametrii normali.

Cum apare senzația de foame?

O cauză importantă a foamei este scăderea nivelului glicemiei. Toate celulele corpului – în special celulele creierului – au nevoie de glucide pentru a funcţiona normal.

În cazul unei mese bogate în carbohidraţi simpli (glucide), de exemplu dulciuri sau băuturi dulci, nivelul glicemiei creşte dramatic. Corpul produce atunci o cantitate ridicată de insulină pentru a readuce glicemia la valorile obișnuite. Ca urmare, nivelul glicemiei scade rapid şi te simţi din nou obosit(ă) şi flămând(ă) – un cerc vicios.

De ce numai trei mese?

De fiecare dată când insulina este eliberată, aceasta împiedică corpul să scape de grăsimi. Acest lucru nu este de dorit atunci când încerci să slăbeşti.

Prin urmare, unul dintre obiectivele tale trebuie să fie evitarea fluctuaţiilor glicemiei în sânge și a eliberării de mari cantităţi de insulină. Acesta este motivul pentru care îţi recomandăm să rămâi la trei mese pe zi şi să eviţi gustările – astfel nivelul glicemiei în sânge se va situa în valorile normale. În plus, mâncatul între mese determină eliberarea insulinei mai des, ce duce la întreruperea procesului de reducere a grăsimilor.

Respectarea celor trei mese te va ajuta și la reducerea numărului de calorii. Oamenii au tendinţa de a lua gustări – o bucată de brânză acum, ceva dulce mai încolo. Rezultatul este un consum ridicat de energie până la finalul zilei, fără măcar să observaţi.

Dacă eşti obişnuit(ă) să mănânci mai mult de trei mese, poţi încerca să reduci treptat numărul acestora.

Ce ar trebui să faci dacă îţi este foame între mese

La început, ţi se poate părea dificil să aştepţi perioade lungi între mese. Poţi lupta cu senzația de foame apărută între mese consumând băuturi fără zahăr – apă, ceai neîndulcit sau cafea.

Sursa: BodyKey.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *