change your life with us
Orar

Saptamana 20-24.01 este pentru Pilates!
Va asteptam cu drag, Luni, Miercuri si Vineri incepand cu ora 19:30!

antrenori
Testimoniale

In curand...

Ultimele postari

De ce sunt esențiale uleiurile și grăsimile, chiar și atunci când eşti la dietă

Adesea oamenii cred că, pentru a pierde în greutate, trebuie să elimine complet grăsimile din dietă. Nu este deloc așa. Cu toate că uleiurile și grăsimile asigură un aport ridicat de energie, ele sunt esențiale pentru viață, întreținând multe dintre funcțiile vitale ale organismului. O dietă lipsită total de grăsimi poate fi chiar dăunătoare. Mai […]

0 comments

Consuma bauturile potrivite

Consumul de lichide este important, deoarece corpul tău are nevoie de hidratare în permanență. Prin urmare, trebuie să îţi stabileşti ca obiectiv să bei cel puțin un litru şi jumătate de lichide pe zi. Related

0 comments

Slabeste sanatos respectand cele trei mese

Experţii recomandă să te limitezi la trei mese pe zi. Există trei motive pentru a face acest lucru: 1. Economiseşti energie atunci când nu consumi nenumărate gustări. 2. Te vei simţi productiv(ă) mai mult timp. 3. Persoanele care se limitează la trei mese slăbesc mai uşor. Related

0 comments

Masa în oraș: cum să procedezi la petreceri şi evenimente

Una dintre micile bucurii ale vieţii este participarea la evenimente speciale, precum nunţi, aniversări, petreceri cu ocazia sărbătorilor şi alte festivităţi care implică o reuniune sau un banchet. Este de aşteptat ca aceste ocazii să aibă ca piesă centrală un meniu extravagant, menit să impresioneze şi să răsfeţe invitaţii. Related

0 comments

Argumente pentru un stil de viață activ

Legătura dintre consumul unui număr prea mare de calorii și kilogramele în plus este una evidentă. Dar este acest lucru suficient pentru a te convinge să apelezi mai des la instructorii de fitness în viitor? Related

0 comments
[/su_posts]

Masa în oraș: cum să procedezi la petreceri şi evenimente

masa in oras

Masa în oraș: cum să procedezi la petreceri şi evenimente

Una dintre micile bucurii ale vieţii este participarea la evenimente speciale, precum nunţi, aniversări, petreceri cu ocazia sărbătorilor şi alte festivităţi care implică o reuniune sau un banchet. Este de aşteptat ca aceste ocazii să aibă ca piesă centrală un meniu extravagant, menit să impresioneze şi să răsfeţe invitaţii.

Dacă eşti însă într-un moment în care acorzi un plus de atenție propriei alimentații, poate fi frustrant să faci față acestor tentaţii apetisante. Ce poţi face în acest caz?

• Adoptă anumite tactici

O masă de tip „bufet suedez” oferă o varietate de produse, secretul este să ştii cum să alegi corect. Este indicat să nu experimentezi o senzație acută de foame atunci când ajungi la masă pentru a te asigura astfel că nu vei mânca peste măsură. O gustare sănătoasă, luată puțin înainte, poate fi de ajutor.  Începe așadar masa cu o salată. Apoi selectează felurile de mâncare cu grijă, alegând porţiile mici. În acest fel, îţi vei putea da seama cu ușurință când ai mâncat suficient.

• O masă cu numeroase feluri de mâncare

La evenimentele de mare amploare, meniul este servit de așa natură încât nu le oferă invitaților posibilitatea de a alege ce doresc. În acest caz, poţi discuta cu ospătarul înainte, rugându-l să îţi aducă porţii mai mici. Dacă acest lucru nu este posibil şi simţi că ar fi nepoliticos să nu termini tot din farfurie, probabil că va trebui să cedezi, să te bucuri de masă, să fii recunoscător(oare) pentru spectrul larg de nutrienţi şi să planifici o sesiune mai lungă de exerciţii pentru a doua zi.

• Evită aperitivele

La cocktail-uri sau la petreceri vei fi adesea ispitit cu diverse gustări, alune, chipsuri sau ciocolată. Dintre toate acestea, sărățelele, fructele şi legumele sunt cea mai bună alegere (consumate cu moderație însă).

• Fă mişcare

Dansul este distractiv şi te ajută să te menţii în formă. Nu evita să îl practici ori de câte ori este posibil, alegând astfel să arzi calorii într-un mod plăcut. Dacă programul evenimentului îţi permite poţi propune o plimbare după cină; este imposibil să nu găseşti o persoană dornică să ţi se alăture.

• Optează pentru băuturi compatibile cu planul de dietă

Consumă doar băuturi cu un conţinut redus de zahăr şi calorii, precum apă, ceai neîndulcit, cafea, băuturi răcoritoare light sau fără zahăr, suc diluat cu apă. Băuturile alcoolice sunt o sursă de calorii în plus, prin urmare este în interesul tău să te abţii în cursul serii. Poţi comanda un pahar de vin (de preferat diluat cu apă tonică), dar să continui cu băuturi compatibile cu planul tău.

Sursa: BodyKey.ro