change your life with us
Orar

Saptamana 20-24.01 este pentru Pilates!
Va asteptam cu drag, Luni, Miercuri si Vineri incepand cu ora 19:30!

antrenori
Testimoniale

In curand...

Ultimele postari

De ce sunt esențiale uleiurile și grăsimile, chiar și atunci când eşti la dietă

Adesea oamenii cred că, pentru a pierde în greutate, trebuie să elimine complet grăsimile din dietă. Nu este deloc așa. Cu toate că uleiurile și grăsimile asigură un aport ridicat de energie, ele sunt esențiale pentru viață, întreținând multe dintre funcțiile vitale ale organismului. O dietă lipsită total de grăsimi poate fi chiar dăunătoare. Mai […]

0 comments

Consuma bauturile potrivite

Consumul de lichide este important, deoarece corpul tău are nevoie de hidratare în permanență. Prin urmare, trebuie să îţi stabileşti ca obiectiv să bei cel puțin un litru şi jumătate de lichide pe zi. Related

0 comments

Slabeste sanatos respectand cele trei mese

Experţii recomandă să te limitezi la trei mese pe zi. Există trei motive pentru a face acest lucru: 1. Economiseşti energie atunci când nu consumi nenumărate gustări. 2. Te vei simţi productiv(ă) mai mult timp. 3. Persoanele care se limitează la trei mese slăbesc mai uşor. Related

0 comments

Masa în oraș: cum să procedezi la petreceri şi evenimente

Una dintre micile bucurii ale vieţii este participarea la evenimente speciale, precum nunţi, aniversări, petreceri cu ocazia sărbătorilor şi alte festivităţi care implică o reuniune sau un banchet. Este de aşteptat ca aceste ocazii să aibă ca piesă centrală un meniu extravagant, menit să impresioneze şi să răsfeţe invitaţii. Related

0 comments

Argumente pentru un stil de viață activ

Legătura dintre consumul unui număr prea mare de calorii și kilogramele în plus este una evidentă. Dar este acest lucru suficient pentru a te convinge să apelezi mai des la instructorii de fitness în viitor? Related

0 comments
[/su_posts]

Consuma bauturile potrivite

Consumă băuturile potrivite

Consumă băuturile potrivite

Consumul de lichide este important, deoarece corpul tău are nevoie de hidratare în permanență. Prin urmare, trebuie să îţi stabileşti ca obiectiv să bei cel puțin un litru şi jumătate de lichide pe zi.

Băuturi cu un conținut scăzut de calorii

În timpul programului de slăbire alege băuturi cu un număr scăzut de calorii, cum ar fi apa, ceaiurile din plante sau compoturile neîndulcite. Poţi consuma aceste băuturi la discreție. Pentru a varia gustul adaugă puţin suc de lămâie sau limetă (lămâie verde).

Cafeaua, ceaiul verde şi negru nu conţin calorii, însă conţin cofeină. Cofeina este un stimulator care îţi accelerează respiraţia şi ritmul cardiac. Nu bea mai mult de patru ceşti de cafea sau ceai negru pe zi, fără a adăuga lapte sau zahăr. Dacă nu te poţi obișnui fără gustul dulce al ceaiului sau al cafelei, încearcă să le consumi cu moderație,  înlocuind zahărul cu miere sau îndulcitor sărac în calorii. Încearcă să foloseşti doar lapte cu un conţinut scăzut de grăsimi sau frișcă diluată.

Opțiuni inteligente pentru băuturi

Sucurile de fructe (şi băuturile ce le au la bază) conţin zahăr şi prin urmare calorii. Ar trebui să le consumi doar ocazional. Sau poţi combina sucul cu apă într-un raport de 1:3.

Laptele şi băuturile pe bază de lapte conţin nutrienţi importanţi, cum ar fi proteinele şi calciul. Cu toate acestea, nu sunt lipsite de calorii, aşadar consumaţi-le cu moderaţie. Consumă lapte bătut, zer și kefir (fără zahăr), deoarece acestea conţin la fel de mult calciu ca laptele gras şi au mai puține calorii.

Evită băuturile acidulate şi băuturile alcoolice pe perioada dietei. Ambele au un conținut ridicat de calorii, fără a conține nutrienţi esenţiali. Mai mult decât atât, alcoolul creşte apetitul. La petreceri, răsfăţă-te cu un pahar de vin sau o bere, după care consumă doar băuturi fără alcool.

Planifică-ţi băuturile

Ţi se pare dificil să îţi asiguri hidratarea necesară? Este o idee bună să ţii băuturile la îndemână în locurile în care petreci cel mai mult timp. Crează un plan privind amplasarea băuturilor în anumite locuri, ca o formă de memento.

Iată un exemplu de plan privind băuturile:

  • După trezire: un pahar de apă
  • La micul-dejun: 1-2 ceşti de ceai sau cafea, un pahar de apă, ocazional suc diluat
  • Dimineaţa: două pahare de apă, ocazional suc diluat
  • La prânz: un pahar de apă
  • După-amiază: 1-2 ceşti de ceai sau cafea, 1-2 pahare de apă
  • La cină: un pahar de apă sau o ceaşcă de ceai de plante sau compot neîndulcit
  • Seara: 1-2 pahare de apă

Sursa:BodyKey.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *