change your life with us
Orar

Saptamana 20-24.01 este pentru Pilates!
Va asteptam cu drag, Luni, Miercuri si Vineri incepand cu ora 19:30!

antrenori
Testimoniale

In curand...

Ultimele postari

De ce sunt esențiale uleiurile și grăsimile, chiar și atunci când eşti la dietă

Adesea oamenii cred că, pentru a pierde în greutate, trebuie să elimine complet grăsimile din dietă. Nu este deloc așa. Cu toate că uleiurile și grăsimile asigură un aport ridicat de energie, ele sunt esențiale pentru viață, întreținând multe dintre funcțiile vitale ale organismului. O dietă lipsită total de grăsimi poate fi chiar dăunătoare. Mai […]

0 comments

Consuma bauturile potrivite

Consumul de lichide este important, deoarece corpul tău are nevoie de hidratare în permanență. Prin urmare, trebuie să îţi stabileşti ca obiectiv să bei cel puțin un litru şi jumătate de lichide pe zi. Related

0 comments

Slabeste sanatos respectand cele trei mese

Experţii recomandă să te limitezi la trei mese pe zi. Există trei motive pentru a face acest lucru: 1. Economiseşti energie atunci când nu consumi nenumărate gustări. 2. Te vei simţi productiv(ă) mai mult timp. 3. Persoanele care se limitează la trei mese slăbesc mai uşor. Related

0 comments

Masa în oraș: cum să procedezi la petreceri şi evenimente

Una dintre micile bucurii ale vieţii este participarea la evenimente speciale, precum nunţi, aniversări, petreceri cu ocazia sărbătorilor şi alte festivităţi care implică o reuniune sau un banchet. Este de aşteptat ca aceste ocazii să aibă ca piesă centrală un meniu extravagant, menit să impresioneze şi să răsfeţe invitaţii. Related

0 comments

Argumente pentru un stil de viață activ

Legătura dintre consumul unui număr prea mare de calorii și kilogramele în plus este una evidentă. Dar este acest lucru suficient pentru a te convinge să apelezi mai des la instructorii de fitness în viitor? Related

0 comments
[/su_posts]

Argumente pentru un stil de viață activ

miscare fizica

Argumente pentru un stil de viață activ

Legătura dintre consumul unui număr prea mare de calorii și kilogramele în plus este una evidentă. Dar este acest lucru suficient pentru a te convinge să apelezi mai des la instructorii de fitness în viitor?Toate tipurile de activităţi fizice duc la consum de energie – afirmația nu este valabilă doar pentru sporturi, ci şi pentru treburile casnice, cum ar fi ştersul geamurilor sau aspirarea covoarelor. Nivelul de energie de care ai nevoie pentru orice activitate va fi mai ridicat sau mai scăzut în funcţie de tipul acesteia şi de durata practicării sale – şi se măsoară în kilocalorii (kcal) sau kilojouli (KJ).În ceea ce privește obiectivul tău de a slăbi – cu cât mai multe calorii arzi în total, cu atât mai mari sunt şansele de a slăbi şi, bineînţeles, de a îţi menţine greutatea ulterior. Ne îngrăşăm ca urmare a consumului de alimente ce ne oferă o cantitate mai mare de energie decât are nevoie organismul sau decât folosim efectiv.Obiectivul nostru este de a te ghida în drumul spre greutatea ideală, iar exerciţiile fizice sunt o parte simplă, dar indispensabilă a acestei călătorii. Acesta este motivul pentru care vom furniza multiple argumente în favoarea mișcării, cu scopul de a introduce mai multe exerciţii fizice în programul tău zilnic sau de a te (re)apuca de sport:

Cel mai important argument: Mişcarea – în special sportul – poate fi distractivă şi îţi poate face viaţa mai frumoasă – trebuie doar să începi de undeva. Mişcarea ajută la eliberarea de endorfine, fapt ce duce la o stare asemănătoare fericirii, ca o recompensă pentru exerciţiile făcute. În timp, lucru acesta poate crea dependenţă la fel ca un viciu, dar pentru că este vorba de mişcare este o „dependenţă” foarte bună!

Activitatea fizică, în special sub formă de sport, îţi va îmbunătăţi starea de bine din punct de vedere fizic. Dacă eşti activ(ă) în mod regulat, corpul tău va funcționa mai intens, ajutându-te să devii mult mai conștient de reacţiile sale. Iar în timp „zonele cu probleme” nu vor mai fi o problemă.

Exerciţiile fizice sunt un antidot excelent pentru stres sau lipsa de satisfacţie, mişcarea având un efect compensator şi calmant. În timpul unei plimbări sau al unei şedinţe de antrenament, te poţi distanţa de grijile zilnice şi îţi vei putea limpezi gândurile. După aceea, vei găsi mai uşor soluţii la probleme, pe care le vei rezolva într-un mod mai relaxat.

Persoanele care fac mişcare cu regularitate, în special în aer liber, îşi întăresc sistemul imunitar şi își dezvoltă rezistența fizică. De asemenea, răcesc mai greu, de exemplu.

Este de la sine înţeles că mişcarea este bună pentru sănătate. Te protejează de bolile cardiovasculare, întăreşte sistemul muscular şi are un efect de reglare asupra sistemului respirator şi a proceselor metabolice.

Vei constata şi tu: exerciţiile fizice efectuate cu regularitate îţi îmbunătăţesc condiţia fizică, forţa şi agilitatea. Nu în ultimul rând, bucuria de a fi în formă te va ajuta pe termen lung să fii o persoană mai activă, îţi va îmbunătăți șansele de reușită și îţi va spori încrederea în sine.

Sursa: BodyKey.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *